LogoFundacionGTS_Butlleti
18 junio 2020

Mellorar a xestión da túa asociación ou fundación é máis fácil do que crees

circulo infografia
Gestión Tercer Sector é o departamento de Fundación Esplai dedicado a mellorar a xestión das organizacións non lucrativas. Gestión Tercer Sector conta cun equipo de profesionais cunha dilatada experiencia asesorando asociacións, fundacións e cooperativas non lucrativas. Máis de 1.000 entidades confían nos nosos servizos e forman parte do Club Xestión Terceiro Sector. As entidades socias benefícianse, entre outras cousas, de asesoramento personalizado, programas informáticos de xestión de socios, contabilidade... e unha app para rexistrar o horario laboral.

Somos especialistas en...

✔️ Xestión económica: Levámosche a contabilidade e a fiscalidade da túa organización, rendición de contas, memorias fiscais, lei de mecenado, normativa de transparencia, balance social, regularización fiscal.
✔️ Xestión laboral: Nóminas, contratos, altas e baixas, Seguridade Social, plans de igualdade, app de rexistro de xornada, informe de rexistro de valores medios dos salarios, protocolo para a prevención e abordaxe do acoso sexual e por razón de sexo, regularización do persoal da entidade.
✔️ Xestión informática: Programas de xestión, mantemento de equipos informáticos, seguridade dos datos, xestión de sistemas, copias de seguridade, solucións cloud, software de instalacións deportivas.
✔️ Xestión xurídica: Constitución de asociacións e fundacións, redacción e modificación de estatutos, trámites para o certificado dixital, revisión de documentos, informes de diagnose, declaración de utilidade pública, compliance, protección de datos.
✔️ Xestión de seguros: Auditoría gratuíta en temas de seguros, contratación e xestión de seguros de voluntariado, responsabilidade de xuntas directivas e padroados, pólizas colectivas, seguros específicos para actividades sociais, culturais, deportivas, tempo libre.
✔️ Consultoría: Plans de voluntariado, plans de formación, plans de comunicación, diagnóstico en temas de xestión, compliance, protección de datos, transparencia e branqueo de capitais.
ralla_lila-removebg-preview

La app que te ayuda a cumplir con la ley del registro horario

Todas las entidades están obligadas a registrar la hora de entrada y salida del trabajo de su plantilla. Esta app ayuda a cumplir con la normativa de forma sencilla, rápida y segura. La app se incluye en la cuota de las entidades socias de Gestión Tercer Sector, pero en estos momentos tan excepcionales, la ofrecemos de forma gratuita a todas la entidades hasta finales de agosto.
circle-cropped (70)
ralla_lila-removebg-preview

Nos encargamos de la protección de datos de tu entidad

Para garantizar que una organización cumple debidamente con la normativa, es necesario un acompañamiento por parte de profesionales. En Gestión Tercer Sector contamos con un equipo jurídico que lleva procesos de consultoría para el diagnóstico e implantación de medidas de protección de datos en entidades. Auditorías, mantenimiento, rol de delegado...
circle-cropped (72)
ralla_lila-removebg-preview

"No entiendo cómo la gente contrata gestorías si hay opciones más baratas y personalizadas en el tercer sector"

Pedro Herraiz, de la Asociación Cauces, nos explica por qué traspasó la gestión contable y laboral de su entidad a Gestión Tercer Sector. "Lo que más valoro de sus servicios es la experiencia que tienen con entidades no lucrativas. Cada vez que les presentamos un problema, lo resuelven con rapidez, porque ya se han encontrado antes con situaciones parecidas".
circle-cropped (71)
ralla_lila-removebg-preview

¿Cómo programar reuniones y eventos en directo con Teams?

¿Es necesario tener una cuenta Microsoft para unirse a una reunión? ¿Qué diferencias hay entre una reunión y un evento en directo? ¿Cuál es el límite de asistentes? Podéis ver el vídeo del webinar que hicimos el 8 de junio sobre Teams, en el cual asistieron más de 160 personas. Durante la sesión formativa, el responsable...
circle-cropped (74)
ralla_lila-removebg-preview

Cuentas anuales en estado de alarma e intereses por deudas tributarias

El Gobierno anunció el mes pasado la posibilidad de solicitar un aplazamiento de las deudas tributarias (IVA, IRPF de trabajadores/as, alquileres o intereses de préstamos, Impuesto sobre la Renta de No Residentes y pagos a cuenta del Impuesto de Sociedades). La medida permitía a las entidades pagar las deudas con 6 meses de demora y sin costes extra por …
circle-cropped (65)
ralla_lila-removebg-preview

Este 2020 habrá que presentar 1 o 2 declaraciones del Impuesto de Sociedades

El RDL 19/2020, del 26 de mayo, confirma que se mantiene el plazo de presentación del IS, que se acaba el 27 de julio. El documento, sin embargo, contempla la posibilidad de presentar, en algunos casos, 2 declaraciones del IS durante 2020.
circle-cropped (64)
ralla_lila-removebg-preview

Viernes 26 de junio: jornada sobre la brecha digital en Galicia

El próximo viernes de 10.00 h. a 13.30 h., EAPN Galicia organiza la jornada técnica 'Brecha Digital: el ejercicio de los derechos en tiempos de confinamiento', en el cual Fundación Esplai tendrá su espacio. En la jornada se reflexionará sobre la situación actual en cuanto al acceso a las tecnologías y herramientas online de las personas en situación de pobreza y exclusión.
circle-cropped (73)
ralla_lila-removebg-preview

📝 Axudamos ás entidades

A situación complexa actual lévanos a reforzar o noso servizo coas entidades. Por ese motivo todas as entidades que se fagan socias de Gestión Tercer Sector NON terán que abonar os 75 euros de cota de alta. Ademais, ás que queiran facerse socias mentres dure o estado de alarma facturaráselles a cota de socio a partir do 31 de xullo deste ano. Iso si, poderán beneficiarse desde xa dos nosos servizos (asesoramento en todos os ámbitos de xestión, programas informáticos de socios, contabilidade, facturación...). Aínda non es socio/a da Gestión Tercer Sector? Máis de 1000 asociacións, fundacións e cooperativas non lucrativas forman parte do noso club. Descobre todo o que ofrecemos ás nosas entidades socias.

¡Síguenos!

facebook twitter instagram youtube 
OTROS_FINES_I_S_GOB_TRAZ_MSCBS